Política de devolucions i reembossaments

La Botiga de Xavi Sarrià realitza enviaments al territori estatal peninsular i a les Illes Balears. Per a altres enviaments és necessari enviar un correu electrònic de consulta a botiga@xavisarria.cat
Els enviaments a l’estat espanyol peninsular es realitzen a través de l’empresa de missatgeria GLS. La resta d’enviaments es realitzen per l’empresa Correos.

TERMINIS DE LLIURAMENT

Els terminis de lliurament dels nostres productes varien entre les 72 i les 96 hores (Espanya peninsular) des del moment en què rebem l’ordre de comanda, es prepara i s’entrega a l’agència de missatgeria en un termini màxim de 48 hores. Totes les comandes que es facen de dilluns a dijous abans de les 13.00 hores es preparen (no s’envien) el mateix dia. Els terminis de lliurament a les Illes Balears, les Illes Canàries, Ceuta i Melilla solen variar entre 4 i 6 dies laborables. No es realitzen enviaments ni repartiments els dissabtes, diumenges ni els dies festius, per la qual cosa, si es fa una comanda un divendres, no es farà efectiva fins al dilluns o dimarts de la setmana següent. L’empresa de missatgeria realitza el repartiment de 8.00 a 20.00 hores de dilluns a

divendres. En el cas de no trobar la persona receptora, l’empresa es posarà en contacte mitjançant SMS o telefonada per a fer efectiu el lliurament el dia i l’hora acordats. Per aquest motiu, és important facilitar un número de telèfon i registrar una adreça d’enviament on la persona destinatària es trobe habitualment. Si, transcorreguts 15 dies, l’empresa de missatgeria no aconsegueix localitzar-la, aquesta comanda serà retornada
i cancel·lada, per la qual cosa es perdrà per complet l’opció de recuperar aquest producte. En aquest cas, l’empresa de missatgeria cobra unes despeses d’anada i retorn, despeses de les quals es farà càrrec el client o clienta en el moment de la compra.

COST DELS ENVIAMENTS

– Estat espanyol peninsular.
El cost fix és de 5,50 € (IVA inclòs), independentment del nombre de productes que s’incloguen en la comanda
sense superar els 2 kg.
– Illes Balears.

El cost fix és de 5,90 € (IVA inclòs), independentment del nombre de productes que s’incloguen en la comanda sense superar els 2 kg.
– Illes Canàries i internacional.
Contacteu amb l’adreça electrònica botiga@xavisarria.cat per a detallar l’import exacte depenent de la comanda.
Si, passats 15 dies, l’empresa de missatgeria no aconsegueix localitzar la persona receptora, se li carregarà a aquesta la part corresponent a les despeses d’enviament i retorn que ha generat enviar la seua comanda. 

Aquesta empresa retornarà la quantitat restant d’aquesta comanda al client.


ENVIAMENT PAYPAL
Aquests enviaments es fan amb el pagament previ mitjançant targeta de crèdit o dèbit, o utilitzant un compte de
PayPal del client o clienta.
IMPORTANT: En alguns casos poden derivar-se costos addicionals derivats de la declaració de valor o
contingut en els enviaments a les Illes Canàries, Ceuta o Melilla. Si és així, ens posarem en contacte amb el
client o clienta abans de fer efectiu l’enviament.

DEVOLUCIONS

Tots els productes que s’adquirisquen en aquesta web poden ser retornats en un termini de 7 dies a partir de la recepció de l’enviament. Les despeses d’enviament d’aquesta devolució/canvi correran a compte del client o clienta, llevat que el motiu de la devolució siga un error produït per aquesta web. En aquest cas, serà aquesta web qui es farà càrrec d’aquestes despeses. Després de la recepció a les nostres oficines i de la comprovació del perfecte estat del producte, es farà la devolució de l’import de la mateixa manera que es va fer efectiu. Si és un canvi, es realitzarà un enviament o retorn. Els productes que proporciona aquesta web estan completament verificats pel nostre personal abans de l’enviament. Per a poder efectuar una devolució o canvi és necessari enviar un correu electrònic a botiga@xavisarria.cat notificar-ne el motiu i indicar clarament el número de comanda i la factura proporcionada en el moment de la compra.

IMPORTANT: És molt important comprovar el paquet entregat pel transportista abans de signar l’albarà de lliurament i fixar-se que aquest paquet està en perfectes condicions. Si es detecta qualsevol anomalia, per exemple, el paquet trencat o obert, cal REBUTJAR-LO i posar-se en contacte amb l’adreça electrònica botiga@xavisarria.cat per a resoldre el problema al més prompte possible.